Glad häst

Jag hade två prov idag. Full fart nu innan skolavslutningen! Ett nationellt i matte och sen även musik prov. Han rättade på en gång när jag kom fram med provet, musiken alltså, och jag såg hur han satt och bockade av alla rätta svar.. vilka var nästan alla ;) Och sen skrev han MVG uppe i kanten brevid mitt namn! Shit vad jag blev! Hade inte pluggat inför det och fick reda på i morse att vi skulle ha det idag. Men vad gör det? Jag klarade ju det och fick tillochmed MVG! :D

Nu sitter jag hemma hos Linnea och har precis fixat mig. Vi ska om ett tag dra iväg på fest.

Imorgon är det Sea Side!! Jag hoppas på att se många bekanta ansikten! Kommer bli AZUMNESS!!


skit i att det står 2009.. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0