Helgen

Jag sitter hemma i min lägenhet nu. Kom hem för ca en halvtimme sen.
Haft en super mysig helg hemma hos pojkvännen. I fredags va vi hemma och kolla film och bara mös en massa. Patrik är ju sjuk så det blev en hel del slappande. På lördag kväll så gick vi bort till statoil och köpte chips för vi tänkte va hemma och kolla film även den kvällen, men när vi satt hemma och käka chips och kolla tv så vart det helt plötsligt så att vi skulle ut och åka lite bil med Jocke. Det var trevligt och träffade folk man inte träffat på ett bra tag! Hur trevligt som helst!

Åkte hem idag och mamma skjutsade iväg mig på affären. Fick nyss min lön så jag shoppade mat för en månad framåt. Det vart 4 kassar för ca 1000 spänn, det är rekord tror jag! Förra gången jag handla och det blev typ 4 kassar så vart det ca 1400. Men man lär sig med tiden att handla mer och mer ekonomiskt!
Ska ta och kika runt lite efter en bänk diskmaskin. Jag vet att det är lat.. men jag hatar att diska. Det är nog det tråkigaste jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0