Glad Tjej

God morgon alla glada! Solen skiner inte idag, men är glad ändå! Vet inte vad det är för fel på mig, men vaknade redan innan klockan ringde och redan då kände jag mig sådär överglad. Har som sagt ingen aning om varför, men det är ju posetivt att man är glad!
Vi får hoppas att det håller i sig under hela dagen!

Om 2 timmar ska jag möta Jenny. Vi ska iväg och fika, men försöker få tag i henne för att kika om vi kanske kan fika hos mig istället. Mycket billigare!

Någon nöt skrev på Jennys blogg att hon skulle sluta tro att hon är snygg.. men liksom hon är ju snygg, vrf ska hon då sluta tro det? Åhj jag blir så trött på vissa människor!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hon är ju as söt :D haha, folk

är väldigt avensjuka nu förtiden!

2010-04-07 @ 11:13:19
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Kristina L

Hon är ju skit söt! :)

kramar

2010-04-07 @ 11:32:38
URL: http://spinnin.blogg.se/
Postat av: kulla

Är hon snygg FUL SOM FAN

2010-04-09 @ 01:23:10
Postat av: mas

Är hon snygg? Hon är ju ful som fannnnnnnnnnn

2010-04-09 @ 01:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0