still nothing counts

Sitter fortfarande och väntar på att Niclas ska komma, fick nyss ett sms av honom och han sa det att han nog skulle vara framme om cirka 1 timme. Det ska verkligen bli så otroligt roligt att träffa honom! Vi har som sagt inte tröffats på ungefär 3 år, nu på slutet har vi tappat kontakten lite.. vi pratar inte i telefon och så lika mycket som vi gjorde förut. Men båda två har blivit äldre och har mer för sig nu än förut. Jag dansar ju så fort jag har tid, och när jag inte har tid att dansa på pluggar jag eller jobbar. Finns inte mycket tid kvar till att sitta och prata i telefon då.. tuvär. 

Ska gå och kika om det börjar något skoj på tvn nu, klockan är ju 7 så nått borde det ju vara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0