break the walls

När jag kom fram till Stockholm igår mötte pappa upp mig på station. Jag vart glad tjej att få träffa han igen, har verkligen saknat honom! Vi skulle åka till återvinnings stationen ovh slänga lite skrot, och självklart hamnar vi i en nästan stillastående kö på ett ställe där det inte brukar vara kö.. det var nästan stillastående åt båda hållen dessutom! Det hade släppt upp lite när vi åkte tillbaka iallafall som tur var! Vi gick in en sväng på Ica och handlade lite bröd och grejer till mig, ja jag är kinkig när det gäller frukost bröd..
Farmor och farfar kom förbi på kvällen och vi bjöd dom på middag, jag gjorde en god choklad mousse med halon som topping till efterrätt. Det var riktigt mumsigt! Dom drog sig hemmåt vid halv 11 tiden om jag inte minns helt fel. Jag satte mig och pumpade lite musik på datorn men kände ganska fort att tröttheten kom, så jag betämde mig för att skita i datorn och gå och lägga mig istället. Världens bästa uppfinning måste ju bara vara sängen!
Idag får vi se vad som händer, jag ska iallafall följa med pappa ut och börja fixa lite grejer på bilen. Såg på lite klipp på folkrace igår och fyfaan va sugen jag är på att börja köra det! Både pappa och morbror har ju kört och hållt på med det en del, så jag har ju folk som kan lära mig. Men egentligen så har jag inte tid, har ju dansen, skolan och jobbet som tar upp mycket av min tid. Men shit vad kul det hade varit att köra det!
Ikväll får vi se om det kanske blir att träffa några kompisar, men problemet är bara att jag glömde min comviq mobil hemma och har bara telia med mig, så folk får inte tag i mig just nu och jag har inte allas nummer på telian.. Så jävla lyckat och smart av mig! Eeelleer?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0