i dont know anything anymore

Mamma kommer och hämtar mig om 6 timmar.. känns sådär oerhört värt. Ska jobba och sen dra en sväng på jul marknad och se om man hittar något lite kul och udda som man kanske skulle kunna ge bort i julklapp.
Känner mig inte sådär jätte taggad inför det, håller nämligen på att hosta upp min lungor och allt annat skit som finns i magen. Jag är mycket piggare nu och inte alls lika deckad, men snorigare och MYCKET hostigare. Faan det här suger! Jag hatar verkligen att va sjuk!
Tim gjorde ju mig sällskap idag, det var trevligt! Kul att få träffa han eftersom det var ett tag sen. Jag ska övertala han att jag får komma och spela nya Modern Warfare hos han. Det kom på reklam på tvn och då fråga jag han om det är som cs, och så förklara han hur det va och jag blev riktigt nyfiken på det. Jag tycker ju cs är ganska kul, så jag tror jag skulle gilla det där spelet också.
Idag har jag inte fått mycket gjort. Bara legat i soffan hela dagen och halv sovit till och från. Som sagt, jag HATAR att va förkyld!!


Kommentarer
Postat av: L.A

SV: haha, galeet lyx... vill oxå dit verkligen , ska försöka komma dit jag med :D<33

2009-11-15 @ 18:48:28
URL: http://liikeastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0