Lunch med släkten

Är det mors dag så är det. Men jag gillar det som bara den! Jag älskar alla tillställningar då man får träffa släkten.
Vi ska snart åka hem till farmor och farfar och äta lunch. Min pappas mormor och morfar kommer också, ja ni hörde rätt! Dom lever än, och det är jag grymt tacksam för! Dom är så himla mysiga och underbara.

Nu ska jag gå och fixa mig lite innan vi ska åka. Vi ska vara där vid halv 1, men det är ingen större bråska eftersom dom nästan bor grannar med oss !



Ikväll åker jag tillbaka till Dalarna. Så skönt att det bara är 2 veckor kvar i skolan!

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: Men det borde väl liksom gå att lämna in den på lagning ändå, tycker jag? :o

2010-05-30 @ 12:21:13
URL: http://juwlig.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Hmm, det är väl lite mer "unika" ovanliga kläder jag är ute efter.. Liksom inte Gina och sånt där, om du förstår? =)

2010-05-30 @ 13:24:13
URL: http://newmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0