Lets play a game

Helgen har varit tummen upp! Som jag tidigare berättat så va sista april party som bara den och jag hade sjuukt kul!
På lördagen vaknade jag ju upp hemma hos Eila. Vid 3 tiden var det dags för dop. Min mammas sambos kusin barn skulle döpas och mamma tyckte att jag skulle följa med så hade väl inte så mycket till val.. Hade ju hellre umgåts med Eila men ibland måste man ju följa med på sånt där eftersom det inte är varje dag.
Efter dopet åkte jag hem till Linnea. Hon, jag och Tommy hade chill kväll och kolla film. Jag somnade på soffan och vaknade klockan 2 idag och fattade inte att jag sovit så länge.. men jag va tydligen ganska trött skulle jag tro..

Sitter för tillfället och lyssnar på Telephone-Lady Gaga ft Beyonce som jag har fastnat totalt för. Kikar runt lite på Lockerz och skaffar mig lite ptz. Om någon vill ha invite så säg till, har några kvar! :)



Bjuder på en bild från valborg på mig och min underbara vän Eila! :) Fler valborg bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0