Tidsfördriv tills bussen går

ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? -  Både upp och ner, men slutet var riktigt bra!
Bättre än förra året?  - njaa, det va upp och ner då också
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Peace & Love, kom 3a på SM, 13 December
Har du flyttat under år nollnio? - Ja
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja
Isåfall vilken? - Många!
Har du druckit alkohol? - Aa
Har du kysst en främling? - Ja

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? - Skit, men slutade riktigt bra! :)
Har du varit kär? - Ja, jag ÄR!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja, varje dag påminner jag Patrik om det :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej

SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? - Ja
Har någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Ja
Varit i slagsmål? - Nee, jag är snäll tjej :D
 
PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - Ja, alla gör vi misstag..
Isåfall vad? - Min ensak
Har du skämt ut dig? - Haha ja det är jag ganska duktig på!
Har du ljugit för en vän? - Nej, kanske en vit lögn men inget allvarligt
Har du varit ute en hel natt? - Ja
Har du blivit tagen av polisen?  - Nej, inte iår! haha
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?  Ja
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Ja

SKOLAN&FRITIDEN.

Har någon varit elak mot dig i skolan?-  Min klass består av mobbare, haha ;)
Hatar du ngn på din skola? - Ja!
Har du gjort ngt framsteg? - Tror jag nog inte
Haft alla rätt på ett prov? - Nej jag är inte så pass smart

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat en vän? -  Ja
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Nja
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej!
Har du ljugit för en bästavän? - Nej
Har du haft en relation med en vän? - Ja
Har du många killkompisar? - Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0