Jay-Z THE man

SHIT VA JAG SER FRAM EMOT PEACE & LOVE NU!
Super artisten Jay-Z kommer, och jag vet inte vad jag ska ta mig till! Jag kan lova er att jag tänker gå till scenen 5 timmar innan om jag måste, för jag SKA stå längst fram!



Här är fler artister som kommer :

Patti Smith [US]
The Kooks [UK]
Kent
Them Crooked Vultures [US]
John Fogerty [US]
Alice in Chains [US]
Mando Diao
NOFX [US]
The Hives
The Ark
Wolfmother [AUS]
Robyn
Europe
Danko Jones [CA]
Mastodon [US]
Kim Wilde [UK]
D-A-D [DK]
Sick of it All [US]
Mew [DK]
Michael Monroe [FIN]
Melissa Horn
Ane Brun [NO]
Imperial State Electric
Vitalic [FR]
Kings of Convenience [NO]
TECH N9NE [US]
Shout out Louds
Sonata Arctica [FIN]
Markus Krunegård
Hardcore Superstar
Brother Ali [US]
Nationalteaterns Rockorkester
Gallows [UK]
Mikael Wiehe
[ingenting]
Amanda Jenssen
Nick Lowe [UK]
Hästpojken
A Day to Remember [US]
Nisse Hellberg
Attentat
Donkeyboy [NO]
Katatonia
Helt Off
Ale Möller Band
As I Lay duing [US]
Adept
Magnus Carlson & The Moon Ray Quintet
Kultiration
Elin Ruth Sigvardsson
Robert Belfour [US]
Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern
Khoma
Eddie Cotton [US]
Tutankamon
Roffe Wikström
Skumdum
Nikola Sarcevic
Chords
Little Dragon
The Bones
Moto Boy
Glesbygd´n
Lasse Lindh
The Accidents
Fibes! Oh Fibes!
Dan Berglund
Troublemakers
Andreas Grega
The Mary Onettes
Taylor Mali [US]
Name the Pet
Brothers of End
Avatar
Housemeister [DE]
Daniel Lemma
Fontän
Rootvälta
Venerea
Astral Doors
Serengeti
Harald Björk
Tribulation
Stiko Per Larsson
The Animal Five
Thee Suspenders
Loke
Basutbudet
Edith Backlund


De artister jag gjort fetare bokstäver på ska jag se, ska lyssna in mig lite mer på de andra banden som man inte riktigt vet vilka dom är och så så kanske man hittar någon mer man gillar. 

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Jaså är du också sjuk? inte kul /:

2010-03-10 @ 13:26:41
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Uschdå, du får krya på dig!

2010-03-10 @ 15:05:55
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: JA ELLER HUR :D Men dom fanns inte i min storlek :(((((((((((

2010-03-10 @ 16:15:55
URL: http://jennyiam.blogg.se/
Postat av: L.A

JAG VILL OXÅ DIT :O

2010-03-16 @ 00:41:00
URL: http://liikeastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0