Hos pojkvännen <3

Sitter hos pojken nu. Kom hit vid halv 6 tiden och vi käkade lite middag och så. Hans mamma gör förövrigt göör god mat!
Vi kollade nyss på The Boondock Saint 2, den va skit bra.. men dock inte sådär suuperbra som 1a var. Förhoppningsvis kommer det en 3a! Då kommer jag lätt vara den första som ser den! Tror dom skulle kunna göra den riktigt bra.

Patrik ligger för tillfället och sover lite. Han är sjuk så när jag märkte att han somnat under filmen så lät jag honom fortsätta sova, han är helt slut efter 1 veckas förkylning så han behöver det!



Nu ska jag slänga mig i soffan och kika på Schindlers List och äta chips! Byye!

Kommentarer
Postat av: simone

Hej linda! Vad planerar du för mys för söndagskvällen? Här är det grått och trist, blir nog hemmamys :)

2010-03-28 @ 14:13:37
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0