Totaly forgotten

Nej men ojj! Jag glömde bort bloggen totalt igår.
Men jag har mina anledningar! Jag var verkligen heelt död efter laserdomen med klassen. Fick inte ett dugg gjort igår. Det blev film efter film hela dagen.
På kvällen så var jag ut och rörde mig lite dock! När jag skulle ta ut Acke på kvälls rastningen så kände jag vilket skönt väder det var och bestämde mig för att gå långpromenad. Vi började gå och sen kom jag på att vi kunde gå och hälsa på min kompis Malin som inte bor så långt ifrån mig när vi ändå var ute och gick.
Malin och jag, och självklart Acke, satt ute på hennes veranda i mer än 1 och en halvtimme och pratade om allt möjligt, och helt plötsligt var klockan 9.
Typiskt oss tjejer som kan sitta och bara samtala i flera timmar! Håller ni inte med?

Både jag och Malin insåg att vi var hungriga, så då tog vi med ägg och mjöl hemifrån henne, eftersom jag hade slut på det, och gick hem till mig och lagade pannkakor!
Göör goo kvälls mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0