Tonight was a good night

Snart sängen FOR SURE! Trött som en.. jag vet inte vad!
Men tänkte ge bloggen lite tid också eftersom den inte fått så mycket uppmärksamhet idag.. Men har man en riktigt trevlig kväll med vännerna så kan man ju faktist inte sitta och blogga 24/7.

Vi grillade som sagt på kvällen. Jag och Eila gjorde potatis gratäng och grillade fläsk ytterfile och majskolvar, Malin grillade korv.. och Martin och Kimmy var så sega att komma hit så dom missade det.
Jag drog fram fotbollen och det blev lite lajbans nedanför min veranda. Tjejerna mot killarna.. och jag måste faktist säga att vi ägde ut dom totalt! Hade dock Kenny också varit med som det var tänkt.. så hade nog dom ägt oss ganska hårt eftersom han spelar fotboll..

Sen vart det chillerill och film kollande. Kvällen har varit toppen!

Tyvärr så har jag ingen aning om vart jag lagt min kamera.. så det finns inga bilder från ikväll... men jag ska leta egenom heeeela lägenheten imorgon! Promise!



Inte långt kvar till Peace&Love nu! Shit vad jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får kul på Peace&love :D

2010-06-17 @ 11:59:37
URL: http://soofiiass.blogg.se/
Postat av: jenniifer - photography

sv. härligt! samma här :)

2010-06-17 @ 14:08:49
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0