Defend it

Lördagen var riktigt trevlig. Var på fest hos min pojkvän Martins kompis som fyllde 18.
Folket var trevligt och jag hade kul. Vår skjuts hem sket sig, men det är tur att man har en vän som Elin som åker från en stad till en annan bara för att skjutsa hem oss. Du är bäst Elin!

Igår blev det italiensk resturang med mamma, mats och en bekant från USA som är här och hälsar på. Efter middagen gick jag hem till Kimmy där jag och Martin hade spenderat natten, sen kom hans mamma och hämtade oss och vi åkte hem till honom.

Nu sitter vi här.. eller jag vid datorn och han sitter och spelar lite på sitt xbox.

Förhoppningsvis så kommer mitt sim kort till Iphonen idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0