Yesterday

Igår skulle egentligen pojkvännen komma hem till mig, men det vart ändrade planer. Så jag mötte upp Erika och Stålis på American Take Away och åt pizza med dom. Jag och Erika bestämde oss för att gå till Hemmakväll och hyra film, sen gav vi oss hem till mig med 2 olika filmer och en varsin Ben & Jerrys. Vi hade super trevligt och pratade om allt möjligt. Vi har inte ses på ett bra tag och vi borde ses oftare!
Sen åkte Erika hem och jag började leka lite i photoshop på en ny design. Tim kom även förbi en sväng igår och vi hade också trevligt. Han hade då iallafall haft en fartfylld och äventyrlig kväll, och shit va jag skratta när han berättade vad han vart med om under kvällen. Haha det är inte lätt när det är svårt Tim!

Kommentarer
Postat av: Erika Hedvall

Ja det var verkligen hur trevligt som helst :D

Synd bara att första filmen sög så mycket xD Seriöst vad var det för himla film egentligen?!

Men otroligt kul att träffa dig, det var verkligen längesen. Absolut det måste vi verkligen! :)

2010-01-31 @ 17:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0