tidig morgon

Gick upp vid 6 imorse, det var riiktigt segt att gå upp och jag kände verkligen för att ligga kvar i sängen och somna om! Men icke! Jag var tvungen att masa min röv till skolan och göra omprov i matte. Det gick fortare än vad jag trodde, så jag var klar med det redan vid 9. Blev att sitta och fördriva tiden med spel på Facebook i 2 timmar och 20 min, till nästa lektion började. Det S Ö G.

Nu sitter jag här på karaktären och vi är klara med allt, så vi har inget att göra. Perfekt tillfälle att kolla runt på mobiler! Jag behöver och vill verkligen ha en ny telefon! Min är helt weard! 



Usch och fy för den där telefonen! VA NI ÄN GÖR KÖP INTE DEN!


Någon som vet någon bra telefon som jag borde införskaffa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0