sista lovdagen

Sista dagen av lovet då gott folk.. Känns både botten och toppen.

Botten är väll:
Inga låånga sovmornar när man kan sova till 1-2.
Man måste gå i skolan heela dagen så man knappt hinner med nått annat.
Allt pluggande börjar igen.
Det är snart dags att välja vilken inrikting vi vill ha, och jag är inte säker än.

Toppen är därimot:
Träffa alla kompisarna från klassen.
Våra roliga medielektioner.
Gymnastiken.
När skolan börjar, börjar även dansen.

Men jag vet inte riktigt hur jag ska avverka min sista dag på lovet. Blir antingen att plugga "vilket jag måste göra inför ett prov som kommer snart" eller jobba "vilket jag också behöver eftersom jag bor själv så måste jag ju ha pengar" eller göra en ny tävlingsdans "jag har ju gått upp en klass när det gäller dansen så nu tävlar jag i silver
och ju högre klass man kommer i ju högre blir ju konkuransen.. så nu måste jag göra en ny och svårare dans".

Nu ska jag iallafall gå och göra lite lunch, får se vad jag gör av resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: ellinor

hihi :D

2010-01-10 @ 17:12:43
URL: http://eekl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0