sängen kallar

Kom nyss hem från jobbet, blev en riktigt lång dag idag. Så nu kan jag lova er att det blir raka vägen ner i sängen!

Skolan va helt okej idag, timmarna i skolan gick ovanligt fort idag. Jag, Emma och Robert satt och kom på lite mer på våran film som vi ska göra. Jag går ju media så då är det ju nästan en självklarhet att göra en film. Vi ska göra en film där vi gör parodier på en massa olika skräckfilmer. Jag tror den kan bli riiktiigt rolig faktist, höhö.

Imorgon blir det att gymma och sen jobba, så de blir fullt upp då också. Men det är imorgon, NU SKA JAG SOVA!! Natti

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: ok :D ja ska också ha en sån moahaha xD

2010-01-11 @ 23:01:49
URL: http://jennyiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0