pizza och kikhål

Sitter i skolan och har lunch rast. Är hur trött som helst och vet inte hur jag ska orka ha träning ikväll. Jag har börjat få tillbaka mina sömnproblem tror jag, vilket jag verkligen hoppas bara är inbillning! Vill inte ha tillbaka mina äckliga sömnproblem! 
Igår umgicks jag såklart med pojkvännen eftersom jag varit hos honom hela helgen. Sen på kvällen åkte jag iväg och käkade pizza till middag med Emma,Linnea och Gina eftersom Saga jobbade. Vi satt där och tjockade oss och hade trevligt. När alla var mätta och glada bestämde vi oss för att gå och våldgästa Limorna. Haha vi höll för kikhålet på deras dörr och knackade och plingade en massa, vilket gjorde att dom inte vågade öppna. Dom trodde tydligen att det va "deras mördare" Hahah shit va kul det va! Och det där va den korta versionen, hände en del mer men orkar inte skriva allt.

Nu ska jag kila. Som sagt så har jag träning ikväll så det blir inte så mycket bloggande.

Kommentarer
Postat av: simone

Det låter skönt med träning, men inte om man är helt slut :(

2010-01-25 @ 13:05:18
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: jullet

Pizza <3

2010-01-25 @ 18:38:47
URL: http://jullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0