lista

Har slutat nu, tänker åka hem så fort som det bara är möjligt! Så sjuukt trött!

HAR DU:

Någon som förstår dig? - Ja
Någon som du saknar? -  Ja
Någon som du hatar? - Ja.
Vem kramade dig senast? - Pappa
Vem pussade dig senast? - Patrik såklart
Vem ringde dig senast? - Elin
Vem ringde du senast? - Robert
Vem var hemma hos dig senast? - Jag minns inte... Mamma tror jag
Vem var du hemma hos senast? - Helena
Har du några kärleksproblem? - Nej jag har världens bästa pojkvän! :)
Har du pratat med någon idag? - Haha nej jag är mobbad. Jaa klart jag gjort
Har du gråtit idag? - Nix
Har du skrattat idag? - Haha ja. Emma är slut i huvudet, så nog fan har jag skrattat! Haha

JAG:

Är singel? - Nej inte ett dugg! :)
Svär ofta? - Höhö kan nog stämma
Sjunger i dushen? - Ja jämnt
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - LÄTT bara för att folk skulle störa sig på det! maha 
Skrattar åt mina egna skämt? - Haha ja självklart, dom är ju bäst! Inte mitt fel liksom ;D
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Tror jag nog inte!
 
HAR DU:
Piercingar?
- Japp
Syskon? - 3 plastsyskon
Jobb? - Japp
För många vänner? - Nej men känner många, men kan ju inte kalla alla för vänner.
Färgat håret? - Yes
Bra självförtroende? - Ja det har jag
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Jajamen.
Varit kär? - Yepp
Dumpat någon? - Japp
Gjort något olagligt? - Haha japp
Brutit ett ben? - Konstigt nog inte, så klumpig som jag är!
Tappat bort dig i din hemstad? - Hahaha jaa
Sett en fallande stjärna och önskat? - Jara
Gjort något som du lovat dig själv att inte göra? - Ja..
Smugit ut utan lov? - Japp höhö
En hemlighet som ingen annan vet? - Aa
Sovit en hel dag? - Nästan
Somnat gråtande? - Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? -  Nej, inte kär men tyckt om
Ätit musslor? - Ja
Stått på scen? - Ja ett antal ggr! :P
Färgat ditt hår svart? - Nej, men mörkbrunt

VAD .. :

Längtar du till mest just nu - Nästa gång jag får krama och pussa på min pojk!
Ska du göra i helgen? - Fest förhoppningsvis, hoppas även  på at umgås lite med Patrik.
Gjorde du igår? - Åkte tåg och pluggade
Ska du göra i sommar? - Peace & Love och förhoppningsvis utomlands!
Åt du senast? - Kyckling rulle
Har du för mobil? - LG secret toutch
Köpte du senast? - Minns inte
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Spytt antagligen?

VEM / VILKA .. :

Slog du senast? - Haha Emma :D
Fick du sms från senast? - Patrik
Pratade du med i telefonen senast? - Robert
Kan du lita på? - Har svårt att lita på folk
Vet mest om dig? - Pappa tror jag

ALLMÄNT:

Har du pussat en groda? - Blä nej
Kan du hjula? - Haha nej jag suger på det
Är du EMO? - OOOH JAA!
Vågar du flyga fallskärm? - Jaa förfan! :D
Är du hungrig? - Nä
Är du blyg? -  Neej verkligen inte, pratar som en jävla.. ja jag vet inte vad :D
Din första kärlek? - Bajs


Listor när man väntar på skjuts hem is the shit!

Kommentarer
Postat av: Ammi

sv: hahahaah, dt går visst tröttna :D

2010-01-18 @ 21:30:31
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Sv: Haha gör det ;)

2010-01-18 @ 23:34:22
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: kc

Tihihih såg din andra kommentar!

Det är lungt ^^,<33

2010-01-19 @ 06:57:14
URL: http://kassiie.blogg.se/
Postat av: simone

hallå sötnos! Lång dag i skolan idag?

2010-01-19 @ 13:39:18
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Trixie

Jättefin blogg! :)

2010-01-19 @ 15:42:27
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Liiv

Fin blogg du har :)

2010-01-19 @ 16:08:58
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: olivia

rolig lista och fin blogg =)

2010-01-19 @ 16:45:01
URL: http://fatlip.blogg.se/
Postat av: amanda

Sv. Ingen fara! =) Det är klart att man som bloggerska/bloggare ska hjälpa till och fråga saker o andras frågestunder eller vara med i tävlingar. Det pushar och gör andra glada! Eller hur?

2010-01-19 @ 16:45:59
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0