Kinder maxi

Igår blev bra. Bättre än va jag tänkte mig.
Jag va depp och kände verkligen inte för att va hemma själv. Så jag ringde Elin vid 8 tiden och kollade om hon ätit nått, och hon hade ine ätit nått på hela dagen precis som mig så få bestämde vi oss för att dra till Donken och käka där. Sen efter det åkte vi runt med bilen lite och dunkade musik för hela slanten. Och shiiit va dött det var igår! Knappt en människa så långt ögat såg. Kanske är kylan som gör att folk stannar inne? Aja jag har ingen aning, vi satt i en varm bil så jag kunde faktist inte bry mig mindre haha.
Sen åkte vi och hämtade upp Linnea och Hanna och åkte hem till mig och va här. Resten av kvällen va också helt okej och trevlig!
Så himla skönt att ha sällskap och slippa va själv när man är depp!

Nu snart kommer Elin hit och hämtar upp mig. Vi ska iväg och göra våra kroppar snygga som tusan! Gymmet, som ni nog förstod.
Nej nu ska jag packa träningskläderna så att vi kan åka på en gång när Elin kommer.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Vad gör dudå? :)

2010-01-31 @ 14:09:33
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Pam :)

sv: visst är den! :d

2010-01-31 @ 15:27:11
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Johanna

Här i lilla umeå var de oxå helt dött! Inte en människa på gatan..



Sv; ja precis! dom kunde iallafall frågat..

2010-01-31 @ 18:07:51
URL: http://jiohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0