jul lovet

Tänkte sammanfatta mitt lov lite kort, det har varit underbart! Det har varit lugnt och knappt något festande, men det spelade faktist absolut ingen roll. För 1 vecka har bestått av släkt och familj, och de andra 2 veckorna har jag för det mesta spenderat med pojkvännen, kunde inte ha blivit bättre! För mig spelar det ingen roll vad man egentligen gör.. så länge jag får va med dom som betyder och som jag bryr mig om så är jag super nöjd!
Jag behöver inte festa sönder ett lov för att jag ska va nöjd, utan som sagt så länge jag får vara nära dom som jag bryr mig om så spelar det ingen roll va man sysselsätter sig med.

Pojken åkte hem för någon timme sen, får se om han kanske kommer förbi en sväng ikväll.

Jag måste förövrigt tillägga att ni som surfar med mobilt bredband och har viss GB ni kan surfa för i månaden, SE UPP MED VODDLER! Jag och Patrik har kollat på kanske 7-8 filmer på voddler de senaste 3 dagarna och det har redan surfat upp mer än 90 procent av de som jag kan surfa på per månad!! Helt stört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0