heelt sluut

Är så sjuuukt trött i kroppen och i huvudet!
Var ju i skolan idag. Stannade kvar där 1 timme efter att vi slutat, sen drog jag på dans träning. Jag var med på två lektioner så det vart en massa dans! Känns skönt att få lite mer träning än förra terminen!
När jag kom hem så slängde jag in en tvätt i maskinen så det är dags att ta ut och hänga upp det nu. Diskade och städade även lite. Men en hel del städning kvar. Tänkte imorse att jag skulle stor städa hela lägenheten när jag kom hem efter träningen, men jag är så sjukt trött i kroppen och så som sagt. Så det blir nog att städa imorgon istället.

Blir att träffa sjukgymnasten och gymma imorgon. Kanske även ska träffa Jenny, som är typ en av världens snällaste, och fika med henne. Men får se lite hur det blir.




Jag bjuder på en gammal bild på mig, från när jag va blond. Observera att den är bra gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0