dumma häst

Hade bara en lektion idag, men råkade försova mig så det vart inge skola alls för min del.
Åkte iväg en sväng till sjukgymnasten vid 3 tiden. Nu jääävlar SKA jag få ordning på min rygg! Jag var på hopptävling för 5 år sen undefär, och hästen jag tävlade på tvär stannade så jag flög över både häst och hinder rakt ner i marken med huvudet först. Sen dess har jag haft problem med min rygg. Men nu jäklar!
Passade även på att sola när jag var på gymmet, så nu är jag brun och freesch!

Jag har ont i huvudet och känner mig alldeles febrig. Så det blir att gå och lägga sig och vila ett tag nu! Förlåt om jag inte svarar på era kommentarer just nu, jag får ta tag i dem imorgon, för jag orkar verkligen inte just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0