acke going crazy

Slutade tidigare än tänk, så nu sitter jag hemma i mitt lilla kryp in. Acke ligger i en av puffarna och leker med sin favoritleksak, min lilla gulleplutt. Han blir jätte knasig när man är ute när det snöar, han blir så full i energi och ska hoppa runt i snön och hålla på att brottas och greja med en. Visst han är ofta full i energi men just när det snöar så blir han helt skum. Haha.

Nu ska jag dra igång och städa i lägenheten lite, ser ut som ett bomdnedslag! Jag är även väldigt sugen på att möblera om lite, men vet dock inte vart och vad. Höhö jag är duktig!

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Riktigt snygg header du har

2010-01-27 @ 15:24:44
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0