Full rulle och även film rulle

Jag och pappa gick över till våra grannar, som även är våra släktingar, vid 2 tiden. Det var tänkt att det bara skulle bli födelsedags fika för Troy som fyllde 1 år. Men allt som tiden gick så när kvällen började närma sig så blev vi även bjudna på middag.
Jag och min låtsas kusin bestämde oss för att gå över till oss och kolla film och bara chilla. Vi var båda två riktigt slut!

Det har verkligen varit full fart hela dagen. Så ni får ursäkta mitt korta och tråkiga inlägg.. och min dåliga uppdatering idag..!



Kommentarer
Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

go bild :D

2010-08-02 @ 03:08:41
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Oj du, hon va ung :) Men så roligt för henne, hur känner hon sig? När vill du skaffa barn då? :P

2010-08-02 @ 08:48:33
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0