Partey-time igår

Kom hem från Helena för någon timme sen.
Igår blev väll inte riktigt som vi planerat. Först tänkte vi bara chilla men sen bestämde vi oss för att försöka hitta någon fest. Vi satt hemma hos Emelie när Olivia fick ett samtal om att vi skulle dra med en massa folk hem till en kompis. Vi började fixa oss lite och begav sig sedan mot festen. Men tack vare att vi inte riktigt fick rätt upplysningar om festen så sket det sig lite. Men vi lyckades hitta en annan fest som vi drog på.
Det var en tjej som fyllde 19 och hon var hur trevlig som helst! Nog för att det kunde vart lite mer draget folk så att det blev lite mer dans och så.. men det va trevligt ändå!

Sov hemma hos Helena och nu har jag som sagt kommit hem.

Nu ska jag hjälpa pappa att städa ur vårat badrums skåp lite. See yah laater!




Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Sv; ja jag hade de bra :) var sjukt trött så jag la mig vid tio hah !:P

2010-04-05 @ 17:30:57
URL: http://myyraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0