Full "kebab" Rulle

Idag har vart riktigt stressig. Först försov jag mig så jag kom lite försent till skolan. Sen var jag tvungen att skynda mig ut till jobbet för att hjälpa till där. Sen hade jag sagt till några kompisar att jag skulle vara med dom en viss tid men hade inte riktigt jobbat klart vid den tiden.. så ja, det har vart full fart heela dagen.

Nu sitter jag hemma hos Linnea och väntar på att hon, Malin och Jonas ska komma tillbaka hit från donken. Jag ska kanske sova här inatt också.. vet inte rikigt än men det visar sig.

Imorgon ska jag ha nationellt prov i engelska.. uuusch jag vill inte. Jag brukar inte bli nervös inför prov, men nationella känns så otroligt allvarliga och viktiga så USCH som sagt!




Jag är jätte foto-sugen! Blir nog att dra ut på äventyr med kameran i helgen!

Kommentarer
Postat av: Ayla

Appropå visdomständerna, jag tycker du ska kolla upp det även om du inte vågar, man kan få svåra problem med tänder bredvid spec om de inte växer ut som de ska, operation gör väldigt ont efteråt men undertiden känner man ingen smärta, att dra ut dem hos tandläkaren vet jag inte hur det är men det borde ju vara enklare. Kolla upp det tycker jag! :)

2010-04-27 @ 23:08:27
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0