dont think you know

Imorgon bär det av till Stockholm, ska bli lite skönt att få komma hem ett tag faktist! Slippa göra ALLA sysslor som jag lär göra i lägenheten för att det inte ska bli ohyggieniskt, men tillexempel diska eller laga mat kommer jag nog inte komma ifrån..
Niclas kom ju igår som jag tidigare nämt, vi kolla film och snacka en massa och hade det väldans trevligt. Vi somnade väll runt 3 tiden, vilket var lite väl sent eftersom jag skulle upp halv 9 och vara barnvakt åt Bella. Jag lyckade iallafall masa mig upp när dom plingade på dörren, tror dom blev lite förskräckta.. en alldeles nyvaken Linda med rufsigt hår och allmänt skabbig är inte alltid så vacker syn, speciellt inte om man inte är beredd på det. Bellas mamma kom och hämtade henne vid 12 tiden och sen drog Niclas vid 2 tiden, det jäveln dissar mig för att åka ner och hälsa på sina släcktingar nere i Örebro, ledsen tjej..! Men vi ska ses på Söndag en sväng när han är på väg upp mot sitt kalla Norrland och jag är i Borlänge.
Resten av dagen tänker jag tillbringa i soffan och bara slappa och kolla film, as najs! Eller ja.. jag måste packa också, men jag tror jag gör som vanligt och tar det i sista minuten! Höhö

BTW  glöm INTE att sitta bänkade framför TVn på Söndag och kolla när AIK tar hem SM guldet! Kom igen nu gubbar, iår är vårt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0