Twilight-fan ??

Jajaja jag vet att jag sa att jag skulle plugga men jag måste bara lägga in det här!

Huset där familjen Cullen bor i på filmen Twilight är nu till salu! Huset kommer kosta ca 23 miljoner kronor. Så är det något tokigt Twilight-fan som verkligen äälskar någon i familjen Cullin och har 23 miljoner kronor över på banken, så slå till!
Jag själv är inget större Twilight-fan men jag tyckte om första filmen en hel del och ska snart iväg och se New Moon och har höga förväntningar på den. Men ändå.. lite coolt att bo i ett hus där en film som blev så stor som Twilight spelades in där.

Såhär ser huset ut:











Skulle ni betala 23 miljoner kronor för det här huset?
Jag hade nog inte gjort det. Men jag är ju dock ett Twilight-fan.

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja gud ja, det är värt 23 miljoner (och inte bara för twilight) men nu har jag inte dom pengarna :(

2009-11-18 @ 11:37:26
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Tosse

Mitt drömhus???? :O

2009-11-18 @ 21:46:22
URL: http://ts-v.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0