nothing new

Oooouufff suuuck vad det inte finns något på tvn när man varit hemma å vart sjuk i 1 vecka. Känns som om jag tröttnat på exakt ALLA program. Bara jag som tycker att det bara är en massa repriser? Aja tur att jag har en massa Jackass och Nitro Circus avsnitt att kolla på! Mmmh yummie, I Love It! Skadeglädje, denända sanna glädjen! Haha!

Och fyfan va jag vill bli frisk till helgen! På Lördag ska jag nämligen på work shop med dom som jag tävlar med. Vår danslärare har fixat så att Caroline Ahlf från dansgruppen Ragdollz kommer till vår dansskola och undervisar oss 4 timmar. Kommer bli oerhört lärofyllt, men det gäller ju bara att jag blir frisk!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :D

hoppas du får en bra dag imorgon!



godnatt :)

2009-11-18 @ 01:34:29
URL: http://eeeelins.bloggs.e
Postat av: linn teresia yu mei

Svar: Hihi oj tack tack! Glad jag blir. :)

2009-11-18 @ 10:03:35
URL: http://yumei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0