dont call me bitch!

Kan bara säga att jag är så otroligt jävla trött och lack på folk som sviker och hugger en i ryggen 24/7.. Ni kallar er för ens vänner men vart fan finns ni när man behöver er då?! ni kan väl vara så snälla och svara på den enkla frågan? Som sagt jag blir så JÄVLA trött på er..
Jag försöker verkligen finnas där och stötta alla mina vänner, för det är det vänner ska göra.. har jag fel? Visst, precis som alla andra kanske jag inte kan finnas där just då för tillfället men jag gör mitt bästa och även fast jag av någon anledning inte kan vara där så finns jag alltid där för mina kompisar och pratar och stöttar dom över telefon eller msn om jag är iväg på annat håll. Ända gången jag inte stöttat en vän är när dom inte berättat för mig att dom behövde mitt stöd, dom kanske trodde att jag skulle förstå det ändå. Visst man brukar se om en kompis mår dåligt och då frågar man va det är som är fel, ja om dom då säger neej det är inget jag lovar, hur fan ska jag då kunna förstå att du vill ha mitt stöd? Jag är ingen jävla tankeläsare! OMG det är så jävla mycket jag vill skriva just nu för tillfället, men då kommer det här antagligen spåra. För som mina nära vet så säger jag det jag tycker och står för min åsikt.. men ibland ska jag nog va försiktig hur jag formulerar mina åsikter i ord för ibland kan det bli fel och folk misstolkar och det blir ett jävla liv av alltihopa.
Men som sagt är jag så jävla trött på folk som sviker och hugger en i ryggen, men även dom som ljuger! Vafan är det som är så svårt med att hålla sig till sanningen? Visst sanningen kan svida lite ibland, men man vill fan hellre att det svider i några sekunder än att någon ljuger för en och sen efteråt får man reda på det.. för personligen så är det en sak som gör mig jävligt förbannad! Och folk som snackar bakom ens rygg, ojojoj, det är så jääävla dålig stil! Speciellt om det är någon man är kompis med. Om folk har problem med mig och tycker jag är irriterande, kaxig, bitch och ja va fan allt jag nu har hört folk säga om mig.. jaa men kom och säg det till mig då! Det hjälper för fan inte att du går och säger det till någon annan för vafan ska dom göra åt saken? Om det är någon som kan göra nått åt det så är det ju JAG. Det kanske är så att du bedömt mig som kaxig i en viss situation, men i själva verket kanske jag drev med en kompis och låtsades va kaxig mot han/henne. Om du kommer till mig så kan jag ju förklara! Jag är inte kaxig och speciellt inte en bitch, inte enligt mig och inte enligt dom som står mig nära. Jag förstår om folk kanske tror att jag är en bitch första gången dom träffar mig, för jag är inte en sån som sitter tyst i ett hörn för mig själv. Jag är väldigt utåtriktad och pratglad och har lätt för att få kontakt med nya människor, vissa kan uppfatta det som att jag är en självsäker bitch som vill synas.. men så är det VERKLIGEN inte.
Säger bara: innan du går och snackar skit om mig och säger jag är en bitch blablabla så lär känna mig först! eller du behöver inte ens lära känna mig.. prata bara med mig så ska du få se att jag är inte alls så otrevlig som du tror jag är.....

Dom som ska tar åt sig av det här får väll göra det, för antagligen har dom en anledning till vrf dom gör det. Ni behöver inte skriva massa kommentarer nu i stil med "är det mig du menar blablabla", men som sagt.. ni som inte gjort något behöver inte ta åt er med tar ni åt er så har ni kanske en anledning till det......

Kommentarer
Postat av: JOSSE

Jag avundar dig ditt sätt när du är helt ärlig och säger precis vad du tycker. Du ska vara stolt över den egenskapen kvinna. PUSS

2009-11-06 @ 20:59:20
URL: http://www.poos.bloggagratis.se
Postat av: L.A

Allt det du skriver är bara så sant ! äntligen någon som kan formulera de man tänker inom sig..

Själv så tycker ja att det är JÄVLIGT bra att du skriver exakt va du tycker, kan det vara som så att dom som inte tkr om att du gör de känner sig träffade helatiden ? aja fortsät som du är och tänk inte ens tanken att ändra på det för du är unik ! ha det bra :)Kram //Leonora

2009-11-11 @ 00:14:07
URL: http://liikeastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0