det som var



Jag är så glad att vi kommit överens att lägga allt skit bakom oss, för den vänskapen vi hade.. den är unik.
Vi har gått egenom så otroligt mycket tillsammans, både bra och dåliga saker. Alla gånger du sett mig gråta, alla gånger du hållt om mig och sagt att allt kommer ordna sig, jag kommer ihåg alla gånger! Jag har varit så arg på dig ett tag, att jag inte insett hur mycket jag saknat dig. När du skrev det där smset släppte allt och jag började bara gråta. Det var då jag verkligen insåg hur mycket jag saknade dig och vad jag egentligen förlorat. Du är så otroligt mycket, som inte ens ord kan beskriva.
Ibland så sätter jag mig ner, slår på någon av låtarna vi jämt lyssnade på och kollar på bilder och videos på oss. Ibland kommer det tårar och ibland sitter jag bara och ler, ibland är kommer det både och.
Som sagt; du är så otroligt mycket. Du betyder så stört mycket!
Alla minnen vi har. Jag kommer aldrig någonsin glömma dom.
Och förhoppningsvis blir det fler!

Ibland önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden till då det bara var du och jag i hela världen. Då vi i princip bodde hos varandra. Då vi satt ihop. Då vi det var VI. Du och Jag. Men saker går inte att få ogjort. De skit som hänt har hänt.. vi kan bara titta framåt härifrån och göra framtiden bättre.

Vad som än händer så kommer du alltid finnas i mitt hjärta och vara en del av mig. Att vi löst allt är ett bevis på det.

 


Kommentarer
Postat av: Olivia

.... :')<333

2009-12-01 @ 15:52:18
URL: http://oliviao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0