är du den eller han

Har matat av 3 filmer idag. Det blev Fighting, Changeling och The Proposal. En salig blandning på filmer! Ni borde se dom allihopa, dom var alla bra.. men på olika sätt såklart eftersom dom inte är lika varann i huvvetaget.
Tog en dusch mitt i alltihopa, det fick mig att må bättre i förkylningen faktist. Känner mig mkt piggare och jag tror jag sköljde av en del av bacillerna. AZUM!
Snart kommer Tim hit och gör mig sällskap, as trevligt! Det var ett bra tag sen man såg den människan! Men vi ska väll bara chilla, kolla film och  skratta åt tråkiga saker som andra inte förstår sig på, haha men vafan inte vårt fel att vi har dålig humor?! Aja ska bli kul att få träffa han igen eftersom det var ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0