Nu funkar internet på telen

Idag hände det!! Jag och mamma åkte och köpte en Iphone till mig. Shit vilket leende jag hade när vi gick från mobil affären! Senare på kvällen började jag kolla egenom alla små kartonger och så och insåg då att dom missat att lägga ner det nya simkortet.. Fan va irriterad jag blev då! Så det blir att ta en sväng till the phonehouse imorgon och få mitt sim och klaga lite på dom.. Hur svårt kan det va att komma ihåg det som är viktigast näst efter telefonen? Nu sitter jag breve Kimmy och min underbara pojkvän Martin och kollar American Gangster medans dom spelar cod. Ska nog sno dosan av någon av dem, jag är också sugen på att spela!

Kommentarer
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Jaha där ser man :) Allt bra idag.?

2010-07-09 @ 12:28:03
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Härligt att höra, det är bara bra här med. Gjort idag då?

2010-07-10 @ 01:37:24
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0