shopping i stora staden

Är som sagt hemma i Stockholm över helgen. Igår när jag kom hem så vart det att slappa och kolla film hemma med papi. Skönt att va hemma lite och inte behöva äta själv och så, det är sån annan känsla att va hemma än va hemma. Haha det där blev jätte konstigt, men ni förstår nog.
Idag vid lunchtid drog jag in till stan och träffade min kompis Helena. Vi gick runt inne i stan och kollade kläder och lite allt möjligt. Vi hade jätte trevligt och det va kul att få umgås lite med henne eftersom vi inte träffas så ofta nu när jag bor uppe i Dalarna.
Jag hittade massa fina kläder och även alla hjärtansdag present till min älskling, vad jag köpte till honom kan jag ju självklart inte säga eftersom han läser min blogg ibland. Men kanske berättar sen efter att han har fått dom.

Men nu ska jag gå och hjälpa pappa med maten. Slänger in ett inlägg senare på kläderna som jag köpte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0