alla <3 dag

Igår firade jag alla hjärtansdag med älsklingen. Vi var bara hemma och mös. För mig så behöver man inte göra värsta grejen av alla hjärtansdag, utan bara jag får vara med den jag tycker om så är jag nöjd!

Sitter på min praktik just nu med världens huvudvärk. Jag förstår inte vad mitt huvud har för problem, har jämt huvudvärk nu för tiden! Så jobbigt så det är fan inte sant.
Om en halv timmde så kommer det en mamma och hennes 4 åriga barn och ska bli fotade. Det kommer nog bli roligt. Förra veckan, den dagen jag va här så fotade vi 2 barn, det var super kul verkligen! Barn är så himla charmiga.

Nej nu ska jag ta och fixa lite med bilder, så att min handledare har något att bedömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0