Valborg was IT

Jag älskar valborg, det är alltid as mycket party! Och vi gillart skarpt!

Efter skolan åkte jag och Eila hem till henne och fixade oss innan vi drog till Lennheden på förfest. Det va en massa barndoms kompisar till Eila som va där och jag kände inte en enda en, men det gjorde inget för dom va huur trevliga som helst mot mig. Göör mysiga människor verkligen! Speciellt Elin, vilken oerhört snäll människa det är! Aldrig träffat henne förut, men när vi började snacka så insåg vi att vi va oerhört lika och hon är nog en av de trevligaste människorna jag träffat.
Det blev grillning och 5-kamp. Jag skrattade så jag höll på att dö. Eila du får jätte gärna dra dit mig någon mer gång för det var verkligen göör skoj där!

Efter att vi varit där ett tag så åkte vi vidare till Parken. När vi kom dit var det inte så mycket folk där så vi tog oss en promenix. Vi mötte folk på vägen och vid 10 tiden kände vi att det var dax att gå tillbaka. När vi kom tillbaka så var det mycket mer folk och jag direkt ansikten som jag kände igen. Jag blir lika glad varje gång när jag ser gamla vänner som jag inte träffat på ett tag! Det blev en massa skratt och dans. Dansade så mycket att jag tillslut knappt kunde stå för att jag hade så ont i fötterna, haha men det är så det ska va!

Jag hade verkligen superkul igår och som jag sa i förra inlägget så är jag så jääkla glad just nu! :D


Kommentarer
Postat av: simone

åh vad häärligt att du fick en kanonkväll med gott humör :D

2010-05-01 @ 13:21:26
URL: http://fattybom.se
Postat av: Sara

Hur var det att flytta hemifrån så tidigt? :)

2010-05-01 @ 14:48:54
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Eila

Ja lätt att du ska med flera gånger:D blir grillfest hos Elin i sommar :D

2010-05-01 @ 17:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0