Strand Kudde



Är ni som mig och hatar att ligga helt platt på handduken när ni ligger och solar på beachen? Brukar ni som mig ta med er en vanlig kudde som tar massa extra plats eller bygga en liten kulle i sanden under handduken som ni ligger oskönt med huvudet på?

Nu har jag hittat en lösning!! Lösningen finns på Åhlens och kostar bara 79 kronor!

Dom har tagit hundduks tyg och sytt det som ett fodral som man har till en vanlig kudde. Inuti finns det som en liten uppblåsbar madrass. Så när man är nere på stranden blåser man upp den så har man en kudde, sen när man går hem pyser man ut luften och den tar absolut iingen plats i väskan alls!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Linda har börjat med teveshop ;) haha jag tänkte mig dig med överdrivet glad röst när jag läste det hahah!

2010-05-13 @ 17:28:55
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com
Postat av: Isabelle

hahahahaha. ja nu när jag tänker på de så låter det som en tvshops reklam ;) hihi

2010-05-13 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0