My weekend

Fredags: Var med Eila, Tc och Stina. Vi crusade runt lite eftersom Tc precis tagit körkort. Senare på kvällen plockade vi även upp Linda och drog på fest ett litet tag. Blev en ganska lugnt kväll ändå, kom hem till Eila ganska tidigt på natten och somnade till film.

Lördag: Hade dans uppvisning, det gick jätte bra! Gjorde nått litet fel men annars kändes det super!
På kvällen gick jag och Eila hem till Alex och Anders och satt där ett tag och chillade. Vid 10 tiden på kvällen kom vi på att det va jätte mycket party uppe i Rättvik, så vi hoppade in i bilen och begav oss upp dit! Tror fane mig hela dalarnas ungdoms befolkning va där!

Söndag: Dans uppvisning och va jag gjorde efter det kommer jag inte ihåg :O Det är ett stort svart tomrum just nu.. men kommer väl kanske på det om ett tag!

Imorgon åker jag hem till Stockholm! Ska bli skönt att få komma dit en sväng.



Jag och Elin, ska fika med henne på torsdag. Kommer bli trevligt som satan :)

Kommentarer
Postat av: ciiz

det blir rhodos :)

2010-05-11 @ 18:10:54
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: RebeccaღNilsson

Härligt och höra att det gick bra =)

2010-05-11 @ 21:06:21
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0