It lights me up

Jag är så glad! Allt går som det ska och just nu finns det bara ljus i mitt liv! Trodde aldrig jag skulle må såhär bra igen efter allt jag gått igenom de senaste åren. Visst, jag är inte riktigt tillbaka än.. men jag är på god väg! All denna tid i mörkret är äntligen över, och jag vägrar att gå tillbaka in dit igen.. va som än händer! INGEN eller INGET ska få dra ner mig igen. Jag ska fortsätta hålla mitt huvud högt och visa vilken stark människa jag är.
Det har varit så många motgångar, men nu tänker jag fan inte tillåta fler! Kommer det komma någon kommer jag stöta bort den och inte ta åt mig ett jävla piss av den. Kommer fortsätta tänka posetivt och fortsätta lägga min energi på sånt som gör mig glad istället för sånt som får mig att må dåligt. Mitt humör är på topp och im gonna keep it that way!

Tack pappa för allt du har gjort för mig och för att du alltid funnits där. Vet inte vad jag skulle gjort om jag inte haft dig, hade nog inte ens suttit här då.. Jag har dig att tacka för så mycket, och det går inte med ord att beskriva hur mycket du betyder för mig! Lämna mig aldrig, för då vet jag inte va jag skulle ta mig till.

Men som sagt.. Jag är i en otroligt glad och posetiv period i mitt liv just nu, och jag ska se till att det håller i sig bra jävla länge! Tagit bort allt mörker och istället öppnat upp gardinerna och ser bara massa ljus just nu! Vi gillart som bara den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0