Här kommer svaren


Vad är ditt livs mest pinsamma minne?

Ojj det finns så jäkla många! Hahah, jag är en sån där person som på ett eller annat sätt alltid lyckas skämma ut mig! Eftersom jag nästan jämt lyckas göra nått pinsamt så lägger jag inte sånt där på minnet, för det skulle vara för mycket att komma ihåg! Haha.
Men jag ska fundera lite på den frågan så ska jag berätta om nått pinsamt jag gjort sen i ett senare inlägg!

Hur länge har du bloggat? :)
Jag har bloggat i cirka 3år nu, till och från.

Vilket gymnasium går du på? :)
Vilket gymnasium och vilken stad jag bor i kommer jag ej säga rakt ut här i bloggen. Har en del läsare och man vet aldrig om någon av dem är en sån där läskig stalker eller så! Men kan säga att jag går på Media iallafall :)

Hur många bloggläsare du har och varför du bloggar? :)
Bloggläsare varierar beroende på hur mycket jag uppdaterar, men ibland överraskar ni mig och jag sitter och gapar stor framför dataskärmen för jag kan knappt fatta att det är så många, och ibland så förstår jag inte vart alla har tagit vägen.
Jag bloggar för min egen del, för att få skriva av mig och sen även kunna gå tillbaka senare och kolla vad jag gjorde för ett år sen och så. Jag bloggar även för att mina vänner gillar att läsa min blogg, och även min pappa.
Jag ser min blogg mest som en dagbok som jag skriver för min egna skull. Men att folk vill läsa den och se vad jag gjort under dagen och så gör mig bara glad! :)

Första kärleken?
Hahah måste säga lill-Erik! Jag var jääätte kär i honom när vi var små och han va absolut inte kär i mig utan i min bästa kompis Hanne! Hahah shit vilket triangeldrama det var och jag kommer ihåg hur ledsen jag var över att han inte ville va tillsammans med mig!

Första kyssen?
Haha den vill jag helst glömma..

Vinter eller sommar?
Sommar!! Helt klart. Inga tvivel.
Är så trött på kyla och snö nu efter denna långa vinter! Ge mig sommar, sol, bad och sommar lov, TACK!

Vad vill du jobba med?
Det har jag verkligen ingen aning om. Jag tar dagen som den kommer..
Men efter studenten vill jag iallafall åka utomlands och jobba, men som vad det vet jag inte. Men åka runt i världen och grejja skulle vara någonting!

Vill du ha barn såfall hur många?
Ja någon gång sen i framtiden, men verkligen inte just nu! Hur många vet jag inte riktigt.. det väl märkas senare hur många det blir.. :)

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Allt bra med dig? :)

2010-05-13 @ 22:03:34
URL: http://myyraans.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Haha, du MÅSTE bidra med ett pinsamt minne ;)



Hoppas du får en trevlig helg ♥ Händer något skoj?

2010-05-13 @ 23:46:34
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Tack så hemskt mycket pinglan! Vad glad jag blir :D Vad ska du hitta på? Jag ska kika på regnbågspromenaden :)

2010-05-16 @ 14:20:57
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0