Yesterdaay

Igår sov jag lääänge, det va gött mos!

Jag och Elin bestämde oss för att dra in till staden, och helt plötsligt skulle alla med! Så det slutade med att det inte bara jag och Elin som satt på tunnelbanan utan även Jenny, Martina, Tullan, Martin, Robert och Erik.. och lite senare även andra Robert.
Vi knatade runt i staden och hade allmänt trevligt. Sen kunde vi inte komma överrens vart vi skulle så vi delade på oss. Jag, Jenny, Erik, Martin och Robert åkte till en kaj och satt i solen och åt chips och kollade på när duvor hånglade. Ja dom hånglade faktist!
Efter ett tag åkte vi och mötte resten av folket eftersom det började blåsa och bli kyligt.

När jag kom hem gjorde jag värsta middagen till pappa och Martina, pappas tjej. Avokade med räksallad till förrätt, bacon lindad lövbiff med gorgonzola och ungsstekta potatis klyftor till varmrätt stod på menyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0