Tidsfördriv

1. Är du kär? – Ja som bara den!
2. Har du snusat? – Har testat, luktar gott men smakar apa
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? – Nej
4. Har du blivit dumpad? – Japp
5. Har du blivit slagen allvarligt? – Någon smäll här och där har man ju fått.. moshpit räknas inte va?
6. Tar du droger? – Nej!
7. Har du pussat en tjej? – Haha aa, mina vänner
8. Hatar du någon? – Aa
9. Älskar du någon? – Ja! Min Patrik <3
10. Har några av dina vänner svikit dig? – Ja, tyvärr flera stycken 
11. Har du djur? – Aa, doggie och katt
12. Hatar du dig själv? – Nej !
13. Har du haft/har oskyddat sex? – Ja
14. Har du en plattång? – Japp
15. Har du en bror? – Har två plastbröder, men inga riktiga
16. Har du sjukt bra humor? – Haha ja, jag har bästa humorn ever!
17. Är du brunett? – Ofc i am :D
18. Gillar du att stå i duschen flera timmar? – Ja! Jag kan duscha/bada hur länge som helst!
19. Tycker du om hästar? – Ja dom är mys, dock är inte hästar en del av mitt liv längre.
20. Har du någon sjukdom? – Nej, eller astma men det räknas kanske inte?
21. Har du en hund? – Japp, flera stycken.. men 1 som är bara min.
22. Har du skilda föräldrar? – Aa, dom har vart det ett bra tag nu. 
23. Har du en teve på ditt rum? – Jag har egen lägenhet så ja! Eftersom vardagsrummet också är mitt rum ;)
24. Gillar du att fota? – Jaa!
25. Hjälper du dina vänner? – Absolut! Behöver dom mig så finns jag där!
26. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? – Nja inte kärlek, men attraktion.
27. Äger du en locktång? – Japp en röd en!
28. Hatar du falska vänner? – Ja det gör jag!
29. Gillar du räkna matte? – Nej fyyfan.
30. Älskar du någon nu? – Patrik! <3
31: Har du gråtit inför en vän? – Aa några gånger, men gråter inte så ofta inför folk. Det är bara enstaka som sätt mig gråta.
32. Kan du sjunga? – Haha nej, men jag gör det ändå :D
33. Har du sett nån dö? – Aa
34. Kan du tala spanska? – Ja, jag förstår ganska bra men jag suger på att prata.
35. Är du kortare än 1.60? – Nej
36. Älskar du sommaren? – Ja, det är så himla undebart på sommaren!
37. Har du mer än 6 par skor? – Haha oohja!
38. Brukar du sjunga när du är i duschen? – Haha ALLTID! :D
39. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? – Haha japp! ;)
40. Gillar du att städa? – Nej, men har man inget annat att göra så kan det va sysselsättande att gå och små plocka lite.
41. Har du vart med om en olycka? – Japp, har förstört min nacka tack vare det.
42. Gillar du att shoppa? – Mjee, prylar är roligt att handla!
43. Har du varit i paris? – Nej
44. Gillar du ormar? – JA! :D
45. Har du lagat mat? – Haha ja
46. Är du klantig? – Haha aa det måste jag nog erkänna
47. Sminkar du dig innan skolan? – Aa
48. Har du träffat en kändis? – Ja
49. Har du mer än 7 par nagellack? – Ja det har jag garanterat!
50. Har du busringt? – Höhö japp
51. Har du tältat? – Ja, någon gång bara
52. Har du lekt med levande ljus? – Japp
53. Har du lekt anden i glaset? – Ja
54. Är du singel? – Nej :)
55. Har du åkt flygplan någon gång? – Ja flera gånger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0