Petra Mede




Kollade nyss runt lite på kompisars bloggar. Helt plötsligt hittade jag en bild på Petra Mede, ni vet hon den där komikern som höll i melodifestivalen förra året? Iallafall.. min kompis hade skrivit att hon är så jäkla rolig och blablabla, men jag håller verkligen inte med henne!
Petra Mede är nog den sämsta komiker jag någonsin sett! Jag tycker inte ens hennes skämt är roliga. Hon är bara så överdriven och ska höras mer än alla andra.
FYYYY va jag stör mig på henne!

Hon är verkligen för mycket! Magnus Betner gör skämt som verkligen är underbältet på folk ibland, men han har en sorts charm när han skämtar ändå, han iskallhet gör att skämten är ok på nått sätt. Men när Petra ska hålla på att skratta verkligen rakt ut åt sina egna skämt och gör allt så överdriver så gör det att man bara stör sig så henne istället för att tycka hon är rolig.

Någon mer som inte gillar Petra Mede? Eller kanske någon som gillar henne som kan förklara vad som är så roligt med henne?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker att hon är rätt bra, men jag kan inte förklara varför jag tycker det :) Jag tycker dom flesta komiker är roliga så mig ska man nog itne fråga :P

2010-03-31 @ 18:55:40
URL: http://jessicahultgren.blogg.se/
Postat av: Inez

Usch, jag tycker bara att hon är irriterande och har konstig humor :s

2010-03-31 @ 19:18:46
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Caroline

haha men november är också en bra månad ;)

2010-03-31 @ 21:00:00
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Gina

HAHAHAHAHA OOOHH jag kände piken där Linda ;) hahahah ååh vad jag skrattar gott! ( DU kanske ska bli komiker ;) )



Ja jag har aldrig någonsin hört talas om denna kvinna så därför kanske du har lite mer erfarenhet av henne än vad jag har :) sen så kanske du inte har sett hennes nya program som hon har , jag vet inte hon kanske har fått så många klagomål så hon har slutat skratta åt sina skämt för det jag gillade med henne var att hon just inte gjorde det.Dessutom så finns det värre än henne! typ han i parlamentet som aldrig kan hålla sig för skratt och drar astråkiga skämt som ingen tycker är kul men han sitter och asgarvar åt dom :P + att han är gammal. Håller med dig däremot om att det finns typ tusentals ,, okej kanske inte så många men MÅNGA som är otroligt mycket bättre komiker än henne! Absolut för jag älskar komiker :D Men jag gillade hennes nya program som hon hade för det var något nytt och kul helt enkel:D hahah vilket svar på tal jag gjorde nu x) IN YOUR FACE!!



hahaha uch världens längsta kommentar :P

2010-03-31 @ 23:39:47
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ja herregud, jag håller med dig. Ända sen jag såg henne i Melodifestivalen så har jag aldrig förstått mig på henne. Jag förstår inte vad det är som är så roligt och bra med henne. Tycker hon är grovt överskattad och jag fattar inte hur hon fick en egen show. Hon skämtar och så där, men jag tycker inte hennes skämt är roliga ens. Och hon flamsar så mycket och garvar högt åt sig själv ungefär. Snacka om störande kvinna.

2010-03-31 @ 23:56:33
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: D E N I S E ♥

gillar inte henne, precis som du sa : överdriven som fan!

2010-03-31 @ 23:58:31
URL: http://denisewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0