Linda ger


Gele naglar
Både snyggt och bra! Naglarna håller och går inte av, dessutom kan man göra en massa snygga grejer på naglarna. Det är ganska så dyrt men det är helt klart värt pengarna!



Hundar
Finns det något underbarare djur en hundar? Dom är mysiga, finns alltid där om man behöver känna att man betyder nått för någon, dom lyssnar på en utan att avbryta. Hundar är så himla underbara om ni frågar mig! Riktiga vänner! Det är verkligen som folk säger.. hunden är människans bästa vän!


Min hund Acke


Falska vänner
Falska vänner är en av de värsta sakerna jag vet! Jag blir flyförbannad när någon som man tror är ens vän går bakom ryggen på en och snackar skit om en, eller behandlar en som att man inte vore värd någonting i huvutaget. Om en vän tycker att man betett sig fel så borde dom komma till mig direkt och säga det, och inte gå bakom min rygg och säga massa saker som gör att hela grejen blir större en va den egentligen är.
Jag HATAR falska vänner!

Kommentarer
Postat av: Gina

Sv: Nej jag tog utan :/ Men det går väl att komma in om jag känner för det .. mohahah :)



Men du har ASSNYGGA naglar :P Jag älskar hundar! Skulle inte klara mig utan lilla Zally :D

2010-03-24 @ 20:46:02
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com
Postat av: Linnea

AaaH din hund är så söt! haha

2010-03-24 @ 22:18:35
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0