You made all the crazy shit

Igår var riktigt trevlig! Denna midsommar blev riktigt lyckad!

Jag, Malin, Emil och Martin åkte till Solvarbo och grillade med Kimmy och Kenny. Det blev även en del fotbolls spelade. Vid 8 tiden började vi bege oss mot Torsång. Vi cyklade och jag kan lova er att jag vart helt slut! Det började helt plötsligt regna när vi cyklade så vi stannade till och satte oss vid någon kyrka för att slippa bli blöta. Jag vart riktigt lättad när vi väl var framme.

Det var inte så jätte mycket drag, men jag hade riktigt trevligt ändå! Har man bra vänner så har man kul vare sig det är as mycket kalas eller inte!
Tack alla för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0