Summer feeling

Den här dagen har varit en riktig sommarlovs dag!

Jag och Malin har färgat mitt hår idag, det vart super bra! Mörk brunt precis som jag vill ha det, perfa! Så nu känner jag mig jätte snygg och fräsch i håret, tummen upp för de. Älskar när håret är ny färgat.
Vi bakade även kladdkaka! Gööör gott! Vi tjockade i oss två portioner. Vi har nyss ätit så det blir snart kladdkaka till efterrätt!

Kennys lag hade match idag, så vi tog moppen dit och satt och mös med myggorna medans Kenny var flagg-pojk. Vi satt och kollade på rumpor och skrattade åt folk som trillade roligt.



Dagen har varit tummen upp som bara den!! Snart kommer Kimmy, Martin och Erik hit och ska kolla film med mig och Malin, mys.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: tack! =) Linnet är från Gina Tricot =)

2010-06-14 @ 22:36:44
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: jenniifer - photography

sv. ingen orsak :)

bara sant :)

2010-06-14 @ 22:48:41
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0