It killed me slowly

Åh va jobbigt!!!
Jag har vänt mitt dygn totalt..
Jag vaknade nyss! Det är fan inte bra. Sovit bort heeela dagen! Men jag och Malin somnade typ vid 6 igår..
Kimmy, Martin och Emil var hit och kollade film igår på kvällen. Eller ja hela natten kanske man ska säga. I slutet va alla så trötta så alla började brottas och fick världens ryck! Till slut gick jag och Malin och la oss, men inte fan gav dom sig.. nej dom bara fortsatte.
Dom gick hem vid 5 tiden. Jag och Malin gick och la oss och va berädda på att sova. Men nej självklart får vi inte göra de... Min hund börjar spy och greja..  så det va ju bara att kliva upp igen och ta reda på det.
USCH spy är nått jag verkligen inte klarar! Jag höll bokstavligen på att dö när jag skulle ta upp det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0