Give me some more

Tidigare idag tränade jag Acke i agility. Det gick super bra! Har lärt honom ett nytt hinder och han blir bättre och bättre på att ha kolla på vilket hinder jag vill att han ska ta. Känns kanon! Ska snart ut och träna honom lite mer tror jag, det är ju så fint väder så varför inte passa på?

Jag och Sara var nyss till sko makeriet och hämtade en grej. Och vi började bägge två och dreggla när vi kom in och såg han som stod i kassan! Åh heliga maria va snygg han var! Kunde inte sluta titta på han! Hoppas jag träffat honom på någon fest, för kändes skumt att stå där och ragga! Hahah.


Kommentarer
Postat av: Sofia

kulkul, min mamma är allergis :S

2010-06-10 @ 17:13:11
URL: http://soofiiass.blogg.se/
Postat av: RebeccaღNilsson

Jag blir alltid lika rädd när jag blir träffad haha =)



Btw min barndomskompis hund han heter också acke

2010-06-10 @ 19:25:50
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0